Lördag!

Publicerat den 2013-01-19 kl 16:39:15 i Elin

Idag när jag vaknade och kollade ut genom fönstret blev jag rätt sugen på att gå ut och springa. Det var ganska länge sen jag var på en springtur sist,solen sken och det var ett riktigt vackert vinterväder! Men när jag hade ätit frukost och mina föräldrar kom hem från deras morgonpromenad så sa de att det inte tyckte att det var en så bra ide. Tydligen var det riktigt kallt ute och de hade frysit ansiktet av sig under deras korta promenad. Så jag bestämde mig för att gå ut på en power walk istället.Det fick bli en sträcka på 5km. Och det var riktigt härligt! En bra "start" på dagen.
(bild från förra veckan)
 
Troligtvis blir det även lite styrketräning ikväll och en stund på crosstrainern här hemma men det återstår att se..
Hoppas ni får en fortsatt trevlig lördagskväll!
/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lovisa