Hemmaträning: FitnessBlender

Publicerat den 2013-01-20 kl 20:43:00 i Elin

Jag är en av dem som inte har något gymkort. Det kostar väldigt mycket att gå till ett gym och jag vet iallafall inte riktigt vad jag ska göra när jag är där. Det fungerar minst lika bra att träna hemma och det behövs knappt någon utrustning alls! Häromdagen hittade jag en användare på youtube som lägger ut olika träningsvideos som man kan göra hemma. Det finns verkligen något för alla där!
 
Klicka HÄR för att komma till yt-kanalen!
Jag testade att göra den tredje videon och den var riktigt bra och jobbig. Och väldigt enkel att följa, eftersom de alltid hur man ska göra. Det är absolut inget problem att filmerna är på engelska. Jag rekomenderar alla att gå in där och kolla. Troligtvis finns det någon träning som passar just dig! Det finns ju 342 st att välja mellan ;)
/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lovisa