"Pamper evening"

Publicerat den 2013-02-19 kl 19:42:53 i Må Bra

Nya ansiktsprodukter från Origins! En nattmask, en dagkräm & en nattkräm! Ska nog testa en av nattgeggorna redan ikväll! Har vääääldigt ont i huvudet och skitont i tänderna (en remiss har skickats till oralkirurgen, ÄNTLIGEN!). Så ska nog smeta på lite och fortsätta ligga i sängen, där jag har spenderat hela min dag... Jag är slut, min kropp är slut (efter all träning), mitt huvud är slut MEN imorgon blir det nya tag så jag ska försöka ta mig till skolan och göra så gott jag kan!!!

Justja, inlägget heter Pamper Evening för att jag kollade nyss på zoella280390's nya video, check it out! ( kan inte bädda in videon eftersom jag mobilbloggar)

/Joanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lovisa