Önskelistan!

Publicerat den 2013-01-17 kl 15:41:00 i Joanna

Om inte mindre än 19 dagar så fyller jag 16 år! Så här är en del av min önskelista (den sportiga, hälsosamma delen, haha)
 
Jag vill verkligen ha den här boken! Kostrådgivaren Julia Fors och modeprofilen Sofi Fahrman visar vägen till en sundare, starkare och snyggare kropp - precis vad jag vill ha! Åhhh jag vill ha den NU NU NU!
 
 
För att träna behöver man motivation, och motivation är nya träningskläder! Den teorin tror iallafall jag på! Har velat haft nya, riktiga träningskläder väldigt länge, men pengarna har gått till annat som t.ex ny bäddmadrass till sängen. Så nu ska jag ta tag i min viljan och införskaffa träningskläder!
 
 
Allra sist på önskelistan och allra dyrast så kommer ett par nya slalomskidor! Tänk vilken skön känsla att få glida runt uppe i fjällen med nya skidorna, det slår en bal på slottet! Men jag har ett par funktionella som jag säkerligen kommer få använda ett bra tag till, eftersom att mina fötter inte växer... Jaja, kanske lika bra att stryka slalomisarna från listan...
 
Joanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lovisa