100 days

Publicerat den 2013-01-18 kl 15:42:00 i Joanna

Just nu kör jag en utmaning som heter 100 days eller som på svenska 100 dagar. Utmaningen går ut på att man ska avstå godis och dylikt. Jag tycker det är en kul grej eftersom att man sätter upp sina egna regler och kan tävla mot andra! Jag kör mot min låtsaspappa Niklas och det här är våra regler:
  1. Avstå godis
  2. Avstå chips
  3. Avstå dricka
  4. Avstå glass
  5. Avstå fikabröd
Sedan har vi några "undantag", det innebär att vi får äta nyttiga kakor/muffins och vi får fika på födelsedagar eftersom att både jag och Niklas fyller år under den här perioden! Utmaningen avslutas den 22 April - Då självaste Justin Bieber är här och har konsert! Så det blir ett jättebra datum eftersom att jag inte kan motstå sötsaker som Justin. Sedan blir man även motiverad om man har någon speciell dag! 
 
Så jag uppmanar ALLA att köra 100 days!
 
 
Joanna

Kommentarer
Postat av: plupp

jag tänkte bara säga att den här bloggen är riktigt bra och jag ska börja följa den och dens tips,otroligt bra,bra recept,bra texter,bra motivationer fortsätt då här bra :)

Svar: Vad roligt att du tycker om det vi gör! Det är sånt här som gör att jag verkligen vill fortsätta med bloggandet! Hoppas du fortsätter att kika in här även fast uppdateringen har varit lite dålig på sista tiden. Vi ska bättra oss :) / elin <3
motivationsgldje.blogg.se

2013-01-19 @ 00:43:10
Postat av: plupp

älskar din blogg den är super på alla sätt och vis fortsätt så här bra den man blir faktiskt riktigt peppad :)

Svar: Tack vad glad jag blir! Vi kommer absolut fortsätta med bloggen! Kram Joanna
motivationsgldje.blogg.se

2013-01-19 @ 06:03:50
Postat av: Anonym

Riktigt bra tips!
Jag har bestämt med min mamma att vi ska göra detta tillsammans!
Riktigt smart & bra! :)

Svar: Vad kul att du tyckte det! Jag önskar er lycka till! :) kram Joanna
motivationsgldje.blogg.se

2013-01-19 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lovisa