Löparbyxor!

Publicerat den 2013-02-01 kl 18:44:50 i Joanna

Jag la upp den här bilden förut i min önskelista. Och nu har jag faktiskt skärpt till mig så jag har införskaffat 1/3.
Nämligen dessa:
 
Så nästa steg är en sportbh... som jag verkligen behöver! Orkar inte ha tuttarna guppandes när man springer (inte för att jag springer ofta MEN om jag någongång skulle få för mig att springa så kan det ju vara perfekt). Anledningen till att jag INTE springer kan ju vara för att jag inte har en sportbh? Aja. Sedan så vill jag himla gärna ha en träningströja... och väldigt gärna den på bilden *drömmer mig bort*. Nej nu ska jag ta tag i kvällsmaten - som förhoppningsvis blir någorlunda nyttig, sen bär det av till Elin där jag ska spendera natten. Så jag får ta å inviga byxorna någon annan gång ;)
 
 
Joanna

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tävlingstips! Vinn en lyxig kryssning för två! Perfekt för att skämma bort sig själv och någon man tycker om! Tävla i min blogg: http://adaras.se/2013/february/vinn-ett-lyxigt-kryssningspaket-for-tva.html#comment

2013-02-06 @ 20:55:32
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Lovisa